ماجرا در سال 2017 و از جایی شروع میشه که از دانمارک زنگ میزنن برای سفارش ساخت یک پروژه واقعیت مجازی، اینجوری میشه که انیمشین VR-Karbala تولید و جزو بهترین و معروفترین کارهای VR میشه. در اون زمان، هم واقعیت مجازی فناوری جدیدی بود و هم طبیعت کار خارجی مشکلات خاص خودش رو داره پس تجربهی ارزشمندی از پروژه بدست اومد. ما قراره در این کارگاه در محیطی صمیمی جمع بشیم تا از تجربهی ساخت این پروژه خارجی و از فراز و نشیبهای کار بشنویم. همچنین در زمان پرسش و پاسخ، اساتید جلسه اماده ی پاسخگویی به سوالت شما هسند.
در پایان کارگاه تجربهنگاری نیز با عینکهای VR به تماشای انیمیشن کربلا مینشینیم.
سرفصلهای کارگاه:
– پروژه از کجا شروع شد؟
– چرا باید به سمت VR برویم؟
– چگونه پروژههای خارجی جذب کنیم؟
– چه مشکلاتی در پروژههای خارجی وجود دارد؟
– چه مشکلات بزرگ فنی جلوی راه قرار میگیرد؟
– نکات ظریف پروژه که فقط با تجربه بدست میاد
این دوره برای چه کسانی برگزار میشود؟
- کارشناسان فعال و مدیران محصول در حوزه واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی
- تولیدکنندگان و هنرجویان حوزه پویانمایی (Animation)
- بازیسازان و فعالان حوزه بازیهای ویدئویی
- دانشجویان و علاقهمندان به صنعت واقعیت مجازی
- مدیر و افراد تیمهای استارتاپی فعال در حوزه واقعیت مجازی
- مدیران، کارشناسان بازاریابی بین المللی
- برنامه نویسان و توسعهدهندگان علاقهمند به این حوزه
آدرس وبسایت پروژه: https://www.vr-karbala.com/
برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام از این لینک اقدام کنید